attackfromneverland

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Joanna Hellström - 18 mars 2014 19:00

Hej! Detta kommer bli ett inlägg där jag bara pratar om lite olika saker. 


Vi kan börja med skoldagen, jag både gillar och inte gillar tisdagarna i skolan.. 

Ämnena är ok osv men haha idk ok.

Vi hade t.ex bild där jag failade sönder med min grej jag gjorde.

För ett tag sedan gjorde vi lermasker och idag och förra gången målde vi dom,

och min blev så konstig hahah </3 

Men jag bryr mig inte så mycket... 


Glömde göra en ''OOTD'' när jag kom hem från skolan heheh... 

Men hade inte så roliga kläder på mig ändå hahahah


Förresten! För ett tag sedan beställde mamma shorts till mig och henne. Alltså

ett par till henne och ett par till mig. Idag fick vi dom!

Prövade dom och dom passade braaa!

Funderar på att antingen ha dom i morgon eller på torsdag. c:

Har planer för vilka tights och vilken tröja jag kan ha till hehe... :D


Tog också en random bild ieftermiddags hahahah

ni kan få se den, bara för att jag är snäll idag


 

Jag är så djup, jag vet



Kraam <3

Presentation


Hej! Jag heter Joanna och jag är 13 år. Här kommer jag att blogga om massa olika saker, t.ex min vardag. Hoppas du kommer att tycka om bloggen! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards