attackfromneverland

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Joanna Hellström - 17 mars 2014 16:15

Tröjan: Carlings 

Jeansen: Lager 157

Hängslena: Kawaiishop 

 


Förlåt om kvaliteten inte blev så bra, men kan 

typ inte göra något åt det haha. :c 

Men ja, det var detta jag hade på mig idag! 

Sen hade jag en hoodie också, fast den glömde jag i skolan haha... 

(notera också min katt i bakgrunden) 


Ja, hoppas ni kommer tycka om fler OOTD's hehehehe... c: 

Kraam <3

Av Joanna Hellström - 17 mars 2014 07:45

Godmorgon! 

Idag är det måndag... :c

Det här blir ett ganska så stressigt inlägg eftersom jag snart

ska gå till bussen och åka till skolan. Men jag ville göra ett inlägg ändå. c:

Måndagar är väldigt jobbiga i skolan då vi har väldigt många lektioner och 

typ 5-10 minuter emellan varje lektion. :c 

Men i alla fall. Jag trooor att det kommer komma en ''OOTD'' näästan varje dag.

OOTD betyder ''outfit of the day'' ifall ni undrar. Hehehehe. 


Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, har inte heller någon rolig bild att lägga in så det

får bli ett ganska tråkigt inlägg. 

Men ja, hoppas ni orkade läsa det haha. 

Det börjar bli ganska stressigt nu såå, jag måste tyvärr gå. :c

Vi syns i alla fall i eftermiddag/kväll!


Kram <3

Presentation


Hej! Jag heter Joanna och jag är 13 år. Här kommer jag att blogga om massa olika saker, t.ex min vardag. Hoppas du kommer att tycka om bloggen! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards