attackfromneverland

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Joanna Hellström - 16 mars 2014 15:46

Hej, jag hade tänkt att börja med något som jag kallar för

''veckans låt''. Då kommer jag en gång i veckan

(som kommer bli söndagar) att välja ut en låt jag gillar och 

dela den med er så ni också får höra den heheh. 

Nejmen, jag tycker det verkar som en rolig grej typ. Så ja.

Veckans låt blir:

''Boulevard of broken dreams'' med Green Day! 

I love it so frickin' much! <3

Av Joanna Hellström - 16 mars 2014 10:15

Japp här kommer då inlägget som jag sa att jag skulle göra! 


Har du några husdjur?

Ja, jag har två katter!

Nämn tre saker du gillar.

Bara tre?! Katter, filmer och musik. Sen finns det miljontals fler saker men fick tydligen bara säga tre.. :s

Hur är vädret just nu?

Soligt, ganska varmt, blå himmel. Woho!

Vilken tid vaknade du i morses?

Ca halv nio. Blev typ väckt av mina katter. :s

När var senaste gången du duschade?

Igår!

Vilken var den senaste filmen du såg?

Pirates of the Caribbean - at the worlds end står på i bakgrunden just nu. Så den!

Vad står det i ditt senaste sms?

Det är från comviq, haha.. #ensam

Vad har du för ringsignal?

Någon iPhone-grej. 

Har du varit i något annat land?

Ja, i Finland, Danmark, Turkiet och Grekland, håhå. 

Gillar du sushi?

ME GUSTA MUCHO! och med det menar jag att jag gillar det väldigt, väldigt mycket...

Vart köper du dina matvaror?

Inte för att jag köper typ matvaror osv, men eh, Ica obviously? 

Tar du mediciner för att hjälpa dig somna snabbare?

Nope. 

Hur många syskon har du?

Zero. Alltså inga. #ännumeraensam

Har du en stationär dator eller en laptop?

Macbook. Som vi fick från skolan. Yay. 

Bär du glasögon/linser?

Nonono. Jag ser lika bra som en uggla. 

Färgar du ditt hår?

Nae, but I wanna do it so badly

Planer för idag?

Eeeeheh... Inga typ... #latsomfan

När var senaste gången du grät?

Några dagar sedan kanske. :0

Vad vill du helst ha som pizzatopping?

Ananas, omnomnom... :3

Hamburgare/cheeseburgare?

Cheeseburgare!

Har du någonsin varit uppe hela natten?

Typ, nästan, ja, kanske, ehm, nästan. Ok. 

Vad har du för färg på dina ögon?


Blåaaa!    jag la in en bild för jag är cool, ok. 

Känner du skillnaden på pepsi och cola?

Vet inte faktiskt, kanske. Hahhaha.


Såja! Hoppas ni lärde er lite mer om mig, hehe. Kommentera som 

sagt var vad ni tycker jag ska göra för inlägg. Har nåågra idéer, men

behöver fler!


Kram <3

Av Joanna Hellström - 16 mars 2014 09:05

Hej och välkomna till min nystartade blogg! 

Jag skapade bloggen igår men börjar blogga idag. 

Vad tycks om headern? Själv blev jag ganska nöjd faktiskt! 

Men i alla fall. Jag hoppas ni kommer tycka om bloggen, det tror

jag att jag kommer göra! 

Jag ska försöka att göra ett inlägg MINST en gång om dagen. 

Har haft många bloggar innan som jag slutat blogga i, men

denna gången ska jag VERKLIGEN försöka att fortsätta!


Om ni har några tips på vad jag kan blogga om så kan ni kommentera 

era idéer på detta inlägget, eller vilket inlägg som helst. 

Jag kommer att göra ett inlägg lite senare idag där jag svarar på frågor

om mig själv, så ni får lära känna mig lite mer! 


Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva? 

Men då hörs vi senare idag! 

Och glöm inte att tipsa era kompisar och andra personer om bloggen! 

Kram <3

Presentation


Hej! Jag heter Joanna och jag är 13 år. Här kommer jag att blogga om massa olika saker, t.ex min vardag. Hoppas du kommer att tycka om bloggen! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards