attackfromneverland

Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

♥ 25 questions ♥

Av Joanna Hellström - 16 mars 2014 10:15

Japp här kommer då inlägget som jag sa att jag skulle göra! 


Har du några husdjur?

Ja, jag har två katter!

Nämn tre saker du gillar.

Bara tre?! Katter, filmer och musik. Sen finns det miljontals fler saker men fick tydligen bara säga tre.. :s

Hur är vädret just nu?

Soligt, ganska varmt, blå himmel. Woho!

Vilken tid vaknade du i morses?

Ca halv nio. Blev typ väckt av mina katter. :s

När var senaste gången du duschade?

Igår!

Vilken var den senaste filmen du såg?

Pirates of the Caribbean - at the worlds end står på i bakgrunden just nu. Så den!

Vad står det i ditt senaste sms?

Det är från comviq, haha.. #ensam

Vad har du för ringsignal?

Någon iPhone-grej. 

Har du varit i något annat land?

Ja, i Finland, Danmark, Turkiet och Grekland, håhå. 

Gillar du sushi?

ME GUSTA MUCHO! och med det menar jag att jag gillar det väldigt, väldigt mycket...

Vart köper du dina matvaror?

Inte för att jag köper typ matvaror osv, men eh, Ica obviously? 

Tar du mediciner för att hjälpa dig somna snabbare?

Nope. 

Hur många syskon har du?

Zero. Alltså inga. #ännumeraensam

Har du en stationär dator eller en laptop?

Macbook. Som vi fick från skolan. Yay. 

Bär du glasögon/linser?

Nonono. Jag ser lika bra som en uggla. 

Färgar du ditt hår?

Nae, but I wanna do it so badly

Planer för idag?

Eeeeheh... Inga typ... #latsomfan

När var senaste gången du grät?

Några dagar sedan kanske. :0

Vad vill du helst ha som pizzatopping?

Ananas, omnomnom... :3

Hamburgare/cheeseburgare?

Cheeseburgare!

Har du någonsin varit uppe hela natten?

Typ, nästan, ja, kanske, ehm, nästan. Ok. 

Vad har du för färg på dina ögon?


Blåaaa!    jag la in en bild för jag är cool, ok. 

Känner du skillnaden på pepsi och cola?

Vet inte faktiskt, kanske. Hahhaha.


Såja! Hoppas ni lärde er lite mer om mig, hehe. Kommentera som 

sagt var vad ni tycker jag ska göra för inlägg. Har nåågra idéer, men

behöver fler!


Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Hellström - 28 mars 2014 17:58

Har typ ingen inspiration till att blogga... :c Vet liksom inte vad jag ska blogga om så eh Kan ni snälla komma med förslag på vad jag kan blogga om? Blir roligare att läsa bloggen då!   Kraaaaaaaam! <3333 ...

Av Joanna Hellström - 23 mars 2014 10:07


                        Hejsan!  Igår så uppdaterade jag ingenting för jag hade tyvärr inte tid. :c Det var för att jag, Tuva och många andra hjälpte till att arrangera en volleyboll-turnering! Det var väldigt roligt fak...

Av Joanna Hellström - 21 mars 2014 17:30

Idag på håltimman passade jag och Tuva på att gå till skogen för att fotografera lite huehuehue... Såå, nu tänkte jag spama med lite bilder!  Ni måste inte kolla på alla men det är bara roligt attlägga in väldigt många bilder ibland haha!    ...

Av Joanna Hellström - 20 mars 2014 16:50

Hej allihopa! Bloggade inte igår för att jag var hos en kompis vid namn Tuva!    Men i alla fall, idag var det en riktigt jävla konstig morgon haha... Det började med att jag var jättestressad för jag är typ seg som fan på att sminka mig......

Presentation


Hej! Jag heter Joanna och jag är 13 år. Här kommer jag att blogga om massa olika saker, t.ex min vardag. Hoppas du kommer att tycka om bloggen! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards