attackfromneverland

Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

♥ Volleyboll-turnerning ♥

Av Joanna Hellström - 23 mars 2014 10:07













Hejsan! 

Igår så uppdaterade jag ingenting för jag hade tyvärr inte tid. :c

Det var för att jag, Tuva och många andra hjälpte till att arrangera en volleyboll-turnering!

Det var väldigt roligt faktiskt, huhu. c:

Det började vid ungefär halv 11 och slutade vid halv 6 så det var en lång dag för oss!

Vi stod i kiosken mestadels, men vi hejade även på olika lag som spelade heheh...

Vi var dom ända på lektaren som hejade hahahah...

När allt var slut så var det dags att städa. Jag och Tuva sopade hela hallen där dom hade spelat.

Det var väldigt roligt faktiskt eftersom vi typ bara sprang runt och halkade hahah! 


När jag kom hem tog jag det lugnt i ca en halvtimma, sedan gick jag ut och träffade Emma lite hahah...

Jag orkade egentligen inte det men aja!


Vet inte riktigt vad jag mer kan skriva, hmm...


Men jaja, vi hörs! Kraam <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna Hellström - 28 mars 2014 17:58

Har typ ingen inspiration till att blogga... :c Vet liksom inte vad jag ska blogga om så eh Kan ni snälla komma med förslag på vad jag kan blogga om? Blir roligare att läsa bloggen då!   Kraaaaaaaam! <3333 ...

Av Joanna Hellström - 21 mars 2014 17:30

Idag på håltimman passade jag och Tuva på att gå till skogen för att fotografera lite huehuehue... Såå, nu tänkte jag spama med lite bilder!  Ni måste inte kolla på alla men det är bara roligt attlägga in väldigt många bilder ibland haha!    ...

Av Joanna Hellström - 20 mars 2014 16:50

Hej allihopa! Bloggade inte igår för att jag var hos en kompis vid namn Tuva!    Men i alla fall, idag var det en riktigt jävla konstig morgon haha... Det började med att jag var jättestressad för jag är typ seg som fan på att sminka mig......

Av Joanna Hellström - 18 mars 2014 19:00


Hej! Detta kommer bli ett inlägg där jag bara pratar om lite olika saker.    Vi kan börja med skoldagen, jag både gillar och inte gillar tisdagarna i skolan..  Ämnena är ok osv men haha idk ok. Vi hade t.ex bild där jag failade sönder med min...

Presentation


Hej! Jag heter Joanna och jag är 13 år. Här kommer jag att blogga om massa olika saker, t.ex min vardag. Hoppas du kommer att tycka om bloggen! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards